O projektu Marketing+Design
Výhody a přínosy projektu
Jak začít s projektem
Odpovědi na nejčastější otázky
Výhodné balíčky M+D
Seznam jednotlivých služeb
Praktické tipy pro balíčky M+D
Poptávka balíčků a služeb
Reference
Projekt podporují
Novinky a aktuální zprávy
Články o Marketing+Design
Pro média
Seznam kontaktů

NOVINKY & KONTAKTYNovinky a aktuální zprávy
13. 1. 2015 Novinka Projekt Marketing+Design
Jedním z dílků celé skládačky představující vybudování fungující značky je vybudování dobré firemní identity. Můžete na ní postavit své podnikání a zrychlit a zjednodušit si cestu ke svému cíli. Čtěte jak v článku Terezy Svobodové.

cs.publero.com/reader/57781 (str.26 až 28)




V Praze dne 03. 07. 2014Tisková zpráva
img PROJEKT MARKETING + DESIGN NABÍZÍ FIRMÁM ŘEŠENÍ PRO ZVÝŠENÍ PRODEJE PRODUKTŮ A SLUŽEB, VYTVOŘENÍ NOVÝCH OBCHODNÍCH CEST A BUDOVÁNÍ FIREMNÍ A PRODUKTOVÉ IMAGE.


Projekt Marketing+Design poskytuje výhodné spojení marketingové strategie a design strategie „pod jednou střechou", které umožňují účinně a efektivně realizovat strategii prodeje výrobků a služeb. Projekt má za cíl zvýšit konkurenceschopnost českých firem. Zlepšit povědomí a informovanost o strategickém marketingu a designu u nás a zlepšit jeho pozici u ředitelů a marketérů malých a středních firem.

V současné době nabízíme výhodu marketingového poradenství zdarma v rámci první schůzky. .

Každá taková schůzka vám pomůže získat výhodně informace, které mohou vaši firmu posunout, ukázat, jak můžete zlepšit prezentaci, komunikaci se zákazníky, jak oslovit nové odběratele, apod.

Cílem projektu Marketing+Design je firmám zajistit realizaci strategického marketingu a designu jako efektivního řešení pro zvýšení prodeje, získání nových obchodních příležitostí, budování firemní a produktové image s důrazem na účinné využití firemních investic. Projekt Marketing+Design je pro všechny malé a střední firmy a výrobní družstva v České republice.

Pro bezplatné poradenství nás kontaktujte prostřednictvím on-line poptávkového formuláře na: http://www.mplusd.cz/rychla-poptavka/poptavka.php

Mgr. Martina Ďaďová – koordinátorka projektu.
Tel.: 605 187 004, 257 911 257, dadova@mplusd.cz, web: www.mplusd.cz.


18. 7. 2011Tisková zpráva
Podle posledních průzkumů Evropské unie výzkum a inovace pomáhají vytvářet pracovní místa a zvyšovat prosperitu a kvalitu firem a života samotného. Evropská komise ve své zprávě o konkurenceschopnosti Unie inovací z roku 2011 dochází k závěru, že pokud má strategie Evropa 2020 skutečně přinést inteligentní a udržitelný růst, potřebuje EU inovaci v mnoha oblastech výrazně zlepšit. To se týká i českých firem, které stále podceňují marketing a inovace a investice do těchto oborů.


Zajímá Vás, co vlastně inovace přesně znamenají? Jsou nezbytné pro mou firmu? Může si o dotace z fondů zažádat i má firma z mého oboru? A co vše inovace zahrnují? Smyslem existence každé firmy je zákazník a jeho získávání. Proto mají firmy v současné době výlučně dvě základní úlohy: marketing a inovace (podnikatelské funkce). S tím souvisí i budování firemní identity a budování značky Vám vložené peníze zhodnotí – a hlavně se investice vrátí a na konec i významně vyděláte.

Právě poradenství v marketingu, inovacích designu Vám nabízí, včetně kompletních služeb Projekt Marketing+Design.

Máme řešení pro Vaše současné potřeby

Chcete zvýšit poptávku po Vašem zboží či službách, hledáte nové obchodní cesty, řešíte problém, jak komunikovat se svými zákazníky a nevíte, jak jim dát vědět o své nabídce, chtěli byste inovovat, ale nemáte představu v čem? Využijte služeb odborníků

Strategické marketingové služby pro firmy, které chtějí na trhu dobře fungovat.
- Vypracování marketingové strategie i s analýzou a průzkumem trhu v balíčku služeb za výhodnou cenu.
- Konzultace a poradenství v oblasti marketingu a designu za jedinečnou cenu 1900,-Kč/ za hodinu.
- Jednotlivé marketingové a reklamní služby dle Vašich aktuálních potřeb na míru.


Marketing musí procházet napříč celou firmou a hlavně její komunikací ven z firmy, nejen směrem k zákazníkům, ale i k dodavatelům. A to od strategie, přes logo, samotnou image a marketingové nástroje až po obchod a firemní cíle a vize. Marketing a inovace jsou rozhodující pro úspěch na současném dynamickém trhu. Riziko neúspěchu nebylo nikdy větší, než je tomu dnes, a proto se správná inovační strategie pro určitý konkrétní výrobek či službu stává prioritou. Výsledkem je, že inovace poskytují podněty celým produktovým řadám, skupinám výrobků a služeb.

V rámci projektu Marketing+Design nabízíme malým a středním firmám poradenství v oblasti inovací a marketingové a design strategie. www.mplusd.cz.

Kontakt: sl. Martina Ďaďová – koordinátorka projektu. Tel.: 605 187 004, 257 911 257,
e-mail: dadova@mplusd.cz, web: www.mplusd.cz.


18. 4. 2011 Novinka Projekt Marketing+Design
Projekt Marketing+Design, který poskytuje výhodné spojení marketingové strategie a design strategie „pod jednou střechou" a umožňuje tak účinně a efektivně realizovat strategii prodeje výrobků a služeb, spustí v dubnu novou kampaň na podporu informovanosti českých firem v budování firemní identity a značky. Tato kampaň bude komunikována mailingem, direkt mailem a odbornými články ve vybraných médiích.


Cílem kampaně je zvýšit informovanost a konkurenceschopnost českých firem v reálném prostředí a zlepšit jejich povědomí o firemní identitě a budování značky. „Současný marketing se cíleně zaměřuje na budování značky. Důležité je ale uvědomit si, že hlavním záměrem strategického marketingu malých a středních firem je budování identity firmy a to pak následně zahrnuje i budování značky. Strategickým marketingovým řízením firma cíleně posiluje svou identitu na trhu a tím získává větší pozornost zákazníků a efektivněji využívá marketingový rozpočet“, říká Tereza Svobodová, specialistka na strategický marketing. „Řada firem dělá stále chybu v tom, že nemá vybudovanou identitu a cíleně nebuduje svou značku. Díky tomu pak nemůže fungovat samotný obchod firmy, získávat nové zákazníky je těžké a cíleně pracovat s těmi stávajícími je pro firmu příliš složité nebo dokonce zcela nemožné. Čím déle funguje firma tímto způsobem, tím více přichází o své peníze, čas, image a hlavně o podíl na trhu“.

Budování firemní identity musí procházet napříč celou firmou a hlavně její komunikací ven z firmy nejen směrem k zákazníkům, ale i k dodavatelům. A to od strategie, přes logo, samotnou image a marketingové nástroje až po obchod a firemní cíle a vize.

Kontakt: sl. Martina Ďaďová – koordinátorka projektu. Tel.: 605 187 004, 257 911 257,
e-mail: dadova@mplusd.cz, web: www.mplusd.cz.


23. 3. 2011Tisková zpráva
Podle posledních průzkumů české firmy stále podceňují budování firemní identity a značky. A tím, aniž by si možná byly toho firmy vědomi, nejenže přicházejí o peníze, ale především přicházejí o zakázky a zákazníky, ať už nové či stálé. Postavte své podnikání na firemní identitě a začněte vydělávat.


Začněme trochu netradičně jedním příkladem. Majitel firmy si pořizuje automobil a není mu líto investovat do nákupu větší finanční obnos, přestože auto s ohledem na jeho cenu nemá pro firmu žádný význam a hned v den koupě ztrácí svou původní hodnotu. Ale když má majitel malé a střední firmy takovou částku investovat do své firemní značky či identity, přijde mu investice ve většině případů vysoká, dlouho zvažuje, zda do této investice dát peníze, a v mnoha případech to nakonec buď neudělá, nebo se snaží na své investici ušetřit. Budování firemní identity a s tím související budování značky mu přitom vložené peníze zhodnotí – a hlavně se mu investice vrátí a na konec mu i významně vydělá. Pokud je vaše image nad zájmy vaší firmy, budeme rádi, když se nám ozvete, a zdarma využijete poradenství, proč byste měli investovat do budování své značky a firemní identity a jakým způsobem na tom vydělat.

Tohle vše a mnohem víc, včetně kompletních služeb vám nabízí Projekt Marketing+Design. V dubnu 2011 spouští projekt kampaň na podporu informovanosti českých firem v budování firemní identity a značky. Projekt Marketing+Design, poskytuje mimo jiné výhodné spojení marketingové strategie a design strategie „pod jednou střechou" a umožňuje tak účinně a efektivně realizovat strategii prodeje výrobků a služeb. Tato kampaň bude komunikována mailingem, direkt mailem a odbornými články ve vybraných médiích.

Cílem kampaně je zvýšit informovanost a konkurenceschopnost českých firem v reálném prostředí a zlepšit jejich povědomí o firemní identitě a budování značky. „Současný marketing se cíleně zaměřuje na budování značky. Důležité je ale uvědomit si, že hlavním záměrem strategického marketingu malých a středních firem je budování identity firmy a to pak následně zahrnuje i budování značky. Strategickým marketingovým řízením firma cíleně posiluje svou identitu na trhu a tím získává větší pozornost zákazníků a efektivněji využívá marketingový rozpočet“, říká Tereza Svobodová, specialistka na strategický marketing. „Řada firem dělá stále chybu v tom, že nemá vybudovanou identitu a cíleně nebuduje svou značku. Díky tomu pak nemůže fungovat samotný obchod firmy, získávat nové zákazníky je těžké a cíleně pracovat s těmi stávajícími je pro firmu příliš složité nebo dokonce zcela nemožné. Čím déle funguje firma tímto způsobem, tím více přichází o své peníze, čas, image a hlavně o podíl na trhu“.

Budování firemní identity musí procházet napříč celou firmou a hlavně její komunikací ven z firmy nejen směrem k zákazníkům, ale i k dodavatelům. A to od strategie, přes logo, samotnou image a marketingové nástroje až po obchod a firemní cíle a vize.

Kontakt: sl. Martina Ďaďová – koordinátorka projektu. Tel.: 605 187 004, 257 911 257,
e-mail: dadova@mplusd.cz, web: www.mplusd.cz.


11. 6. 2010V červnu byl spuštěn zcela nový unikátní
projekt spojující marketingové a designérské služby pro tvorbu efektivních
firemních strategií malých a středních firem

Kdo založil projekt Marketing+Design?
Projekt Marketing+Design založili firmy, které se specializují na řešení prodeje výrobků a služeb se zamě- řením na marketingovou strategii a design strategii. Firma Strategy se zaměřuje na vytváření a realizaci marketingové strategie pro malé a střední podnikání. Firma Tint design se specializuje na tvorbu a realizaci design strategie firem, produktů a služeb.

Proč projekt Marketing+Design vznikl a co firmám nabízí?
Právě toto jedinečné spojení firem s profesionálním strategickým servisem umožňuje poskytnout firmám účinné a komfortní služby pro realizaci firemní a produktové image, vytváření efektivní poptávky po výrobcích a službách a budování nových obchodních cest.

Jaký je cíl projektu Marketing+Design?
Naším cílem je firmám zajistit realizaci účinné strategie marketingu a designu s důrazem na efektivní a cílené využití firemních investic.

Více na o Strategy na www.strategy.cz
Více o Tint design na www.tintdesign.cz
Profesionální poradenství M+D
Potřebujete více informací o projektu nebo pomoc při výběru
marketingových a designérských služeb?

Mob Tel +420 605 187 004
E-mail info@mplusd.cz
Rychlá volba
arrow
Marketingové a designér- ské služby ve výhodných balíčcích.
Mám rád/a české firmy a české výrobky



Propagujte i svojí stránku
Projekt Marketing+Design © 2010 | Strategy | Tint design